Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy, by zachować najwyższy poziom zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa?

//Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy, by zachować najwyższy poziom zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa?

Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy, by zachować najwyższy poziom zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa?

Pandemia koronawirusa sprawiła, że przedsiębiorstwa, by zapewnić swoim klientom i pracownikom bezpieczeństwo, musiały przeorganizować dotychczasowy sposób funkcjonowania. W Clima Polska od zawsze stosowaliśmy najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny pracy, teraz jednak podwoiliśmy starania.

Zarówno w naszych salonach, jak i poza nimi możesz spodziewać się przestrzegania najnowszych standardów bhp oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Sprawdź, co konkretnie robimy, by zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Montaż i serwis klimatyzacji a koronawirus – jak dbamy o bezpieczeństwo klientów?

Montaż i serwis klimatyzacji to główne filary naszej działalności. Czynności tych nie da się jednak wykonywać zdalnie. Dlatego gdziekolwiek wykonujemy zlecenie – czy to w biurze klienta czy to w jego mieszkaniu – dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy stopień bezpieczeństwa. Nasi montażyści i serwisanci:

  •       zachowują bezpieczną odległość od rozmówcy i między sobą,
  •       pracują w jednorazowych rękawiczkach, które zakładają przed przystąpieniem do prac, a po ich zakończeniu wyrzucają do worka z odpadami,
  •       zakładają jednorazowe maseczki na nos i usta – to produkty medyczne posiadające niezbędne atesty,
  •       myją i dezynfekują ręce zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego – wodą z mydłem przez co najmniej 30 sekund lub środkiem z zawartością minimum 60 proc. alkoholu.

Co ważne, wszelkie prace montażowe i serwisowe planujemy w taki sposób, aby możliwe było ich wykonanie w bezpieczny, niezagrażający klientowi sposób. Dopasowujemy również godziny wizyt do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy.

Specjalne zasady funkcjonowania naszego biura i salonów

Zachowywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa obowiązuje nie tylko naszych montażystów i serwisantów, ale również pracowników obsługujących klientów. Nasze salony pozostają otwarte, w związku z czym dokładamy wszelkich starań, aby wizyty w nich były bezpieczne. Odwiedzający nas klienci i kontrahenci mają dostęp do dozowników z płynem odkażającym, a obsługa nosi maseczki i dezynfekuje ręce.

Żeby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, nasi pracownicy biurowi:

  •       pracują na zmianę,
  •       zachowują wymagane odstępy,
  •       często myją i dezynfekują ręce,
  •       dezynfekują przedmioty pracy – nie tylko biurka i lady, ale także włączniki światła, klamki, poręcze, telefony, klawiatury czy też myszki komputerowe,
  •       codziennie mierzą sobie temperaturę przy pomocy bezdotykowego termometru.

W Clima Polska zapewniamy dostęp do środków ochrony indywidualnej – płynów dezynfekujących, maseczek oraz rękawiczek, a także uczulamy naszych pracowników, by nie dotykali dłońmi okolic twarzy oraz przestrzegali higieny kaszlu i kichania. Co więcej, dbamy o to, aby pomieszczenia wspólne oraz obszary często używane były systematycznie i starannie sprzątane i dezynfekowane. W razie wystąpienia niepokojących objawów izolujemy pracownika.

Na bieżąco monitorujemy sytuację i dostosowujemy się do zmian. Troszczymy się również o sprawny przepływ informacji, dzięki czemu nasza załoga doskonale wie, jak radzić sobie w nowych okolicznościach.

ZADZWOŃ DO NAS

SPRZEDAŻ / REALIZACJA:
+48 22 290 26 46 wewn. 1

SERWIS: +48 22 290 26 46 wewn. 2

ZADZWOŃ DO NAS

SPRZEDAŻ / REALIZACJA: +48 22 290 26 46 wewn. 1

SERWIS: +48 22 290 26 46 wewn. 2

2021-04-12T14:31:11+02:00

Montaż klimatyzacji
Dowiedz się więcej

Serwis klimatyzacji
Dowiedz się więcej

Umów się na konsultacje
Skontaktuj się z nami

ZADZWOŃ